Novi Sad
25.04.2012.
10:56 > 08:52
Porodice šestoro mladih koji su poginuli u diskoteci "Kontrast" danas pokreću peticiju da se taj klub sruši i da se na njegovom mestu izgradi spomenik stradalima.
  • 26.04.2012 10:03
    Jer to znaci da bi trebalo poseci i drvece duz puta, jer vozac je mozda poginuo
    zbog nepridrzavanja SAOBRACAJNIH PROPISA

    ili je neka budala pijana jurila i odgurala vozaca na suprotnoj strani puta na stub koji obelezava kilometrazu ili saobracajni znak, znaci i saobracajne znake treba povaditi!!!!!
  • -

    26.04.2012 08:39
    -
    srusice oni kontrast kao i onu 'kucu' iz silerove ulice u zemunu da se ne sazna ko je sve tu ulazio i sta su sve radili.

    u opkladu da su krivci inicijatori
  • 26.04.2012 08:30
    grad da napravi spomenik svome nemaru, korupciji i propustima koji su doveli do tragedije...to je kao kada bi tuzilastvo koje se bavi predmetom sebe procesuiralo zbog opstrukcija i onemogucavanja pravicne istrage o stvarnim krivcima za ovu tragediju...slepac nema oci, politicari nemaju moral, mi nemamo hrabrost...i u zacaran krug
  • 26.04.2012 08:19
    Mile bez malo duse
    Mile, ako te zgazi na pesackom prelazu, ja bi optuzio tvoje roditelje sto ti nisu ostavili da zivis u sumi...to je slicno sadrzaju tvojih optuzbi...svakakvih ljudi i komentara, aloo a barem malo saosjecanja za NEVINE zrtve...i staljin je zrtvama pripisivao krivicu i brzo resavao probleme..Mile iz politbiroa, slaze se
  • 26.04.2012 08:02
    Slažem se
    Mislim da je naš osnovni problem neodgovornost. Ljudi koji se dočepaju neke pozicije ili "posla" uglavnom brinu za sebe i kako to da održe i baš ih briga za druge. Sebičnost i samoodržanje. Nek komšiji crkne krava i toga ima na pretek. Mislim da nije loše da se sruši taj simbol ovakvih stavova i na tom mestu postavi spomen, podsećanje na ovakve stavove i šta oni mogu da proizvedu u našem trulom sistemu koji nas je do sada već nebrojeno puta uveo u razne nevolje. Naučimo se brinuti ne samo za sebe nego i za druge koji su pored nas, tada će i nama biti bolje.
  • Milan

    26.04.2012 06:19
    Pa neka grad izvrsi exproprijaciju...otkupi zemljiste... ako ima volje ima i pravnog nacina.
    Koncert je potpuno suluda stvar, skupice se pare, to nije problem , mediji a posebno Tamarina Radio televizija Delta ce stajati iza toga ...
  • mile

    26.04.2012 04:38
    glupost, sto nisu vaspitali decu da ne idu na takva mesta , zna se ko tamo ide ko i u dva galeba i sl.
  • 25.04.2012 22:35
    krivci nisu objekti nego ljudi
    ljudi su odgovorni - politicari, gradonacelnik, inspekcije, citav koruptivni sistem ( ovaj put lokalni) a zgrade su samo predmeti , stvari ili sredstva koja su zbog pomenutih prouzrokovali tragediju...cudo nad cudima je te drskost i morbidna bezobrastina da ama bas niko ne odgovara za ovu tragediju...energiju usmeriti na krivce ljude a ne stvari, predmete , objekte
  • NS

    25.04.2012 19:42
    Odakle ideja da se nešto ruši i zida na tuđem zemljištu?
  • jo

    25.04.2012 17:15
    Molim vas, zar tamburaski koncert treba da se odrzi ni pre nego sto je isteklo cetrdeset dana (mesec dva)? Tamo bi se svirao i becarac. Molim vas.Morbidni ste, bez ljutnje.
  • Goran

    25.04.2012 16:16
    Kontrast, odnosno ta kuca/objekat je PRIVATNO VLASNISTVO. Razumem bol porodica, ali je potpuno van pameti rusiti neciju kucu zbog tragedije. Po toj logici bi i Radnicki Univerzitet trebalo sravniti do temelja. Moja koleginica je kontkretno tamo izgorela...
  • 25.04.2012 15:46
    limanac
    i moj drugar pogibe ni kriv ni dužan (ubi ga tatin sin) na uglu kisačke ikralja petra pa nije dobio spomenik na raskrsnici
  • ccc

    25.04.2012 15:37
    Pa sada...
    ova rasprava već zamara. Mislim da su u pravu oni koji lepo kažu: ne može se rušiti svaki objekat u gradu gde je neko stradao! Na druge načine treba tražiti, ako je uopšte moguće, pravdu i obeštećenje. U ovom tragičnom slučaju, kada izgubljeni životi ne mogu biti vraćeni, ne vidim šta bi se to postiglo rušenjem diskoteke!?!?!?!? Ista takva niknuće negde drugde, mladi će i dalje izlaziti po zadimljenim i teskobnim prostorima... Uvek će tako biti. Grad i preduzetnici treba da mućnu glavom i počnu da rešavaju stvari kako treba... Ovi predlozi: nesuvisli "humanitarni" koncert (za koga, kome???), sada najava nekakvog rušenja - to sve nema nikakvog smisla.
  • Jovan

    25.04.2012 15:27
    Sudeci po nekim hladnim komentarima ovde , nimalo ljudskim , uopste nije cudno sto nam je drzava ( ako je tako mozemo nazvati ) ovakva kakva jeste i sto nas zapad prezire i ne voli . I da nije bilo ove jezive tragedije , svako sa iole zrna razuma u sebi trebalo bi da se zapita cemu , kome i zasto sluzi nakazna , prljava i po zivot opasna rupcaga zvana " Kontrast " . Taj kosmaran lokal ne volim da gledam ni spolja a kamoli da ulazim unutra na nocni " provod " . NE POSTOJI NIJEDNA DRZAVA NA SVETU koja bi tom " objektu " dala dozvolu za rad , u to budite uvereni . A kolika je gomila takvih lokala jos po gradu . Pa to su sve uzasne jame smrti . Treba li cekati sledecu tragediju ? Na zalost ova potonja se izgleda polako zaboravlja . Sve do neke sledece kada cemo opet plakati par dana i ponovo zaboraviti i tako u krug . Izgleda da nam je u ovoj " drzavi " na zalost tako i sudjeno .
  • Vojvosadjan

    25.04.2012 14:34
    Totalan nonsens!!!
  • 25.04.2012 14:06
    @. - Zaboga!!!!
    Potpuno se slažem.
    Nije to bila nesreća tipa-pokrenulo se klizište ili lavina, pa zatrpala ljude i oni izginuli, šta se tu može-prirodna katastrofa.
    Ovo je ubistvo iz nehata,zbog ljudske bahatosti i alavosti i kao takvo bi ga i trebalo tretirati. Sva dotična gospoda koja su umakala svoje prste u prepunu kasu "Kontrasta", neka se smatraju ubicama, jer ni dinar od tog novca nisu uložili u bezbednost onih koji su im punili džepove.Lakše im je bilo da podmite sve žive inspekcije i nadležne, kojih već više nigde nema, zavukli se u mišiju rupu i ćute. Svi oni zajedno su ubice.
    Tako je, treba srušiti taj simbol stradanja svih čiju tragičnu smrt niko nije ni na koji
    način osvetio , pravda ni u jednom slučaju nije ni izbliza zadovoljena, pa da to bude večni pomen na sve žrtve bahatosti, a večna opomena bahatima.
    Slažem se da je humaniterni koncert bio loša ideja.
    Gde se može potpisati peticija?
    I još nešto; mislim da bi većina ovih koji su protiv rušenja, golim rukama rušila "Kontrast" da je njihovo dete stradalo. Ja bih.
    Grade Novi Sade-sad si ti na potezu.
  • Ja bre

    25.04.2012 13:50
    Naucimo decu na vreme
    Ne zelim da uvredim nekoga, ali mislim da smo na vreme kao roditelji svoju decu naucili sta da rade u slucaju pozara, poplave, zemljotresa, pada strujnog kabla sa bandere i slicno, do svega ovoga ne bi ni doslo. Na zalost nase skolstvo pored svih gluposti koje nasa deca uce u skolama, nemaju obuku u slucaju pozara. Roditelji kod kuce jos manje vode racuna da im deca bezbedno reaguju u slucaju neke katastrofe.
  • L

    25.04.2012 13:35
    Uz dužno poštovanje roditeljima, ali mislim da su malko preterali.
  • 25.04.2012 13:31
    Rina
    "Ako umrem mlad, posadi mi na grobu samo ruzmarin.
    Ne dozvoli tad da naprave od toga tuzni treci cin.
    Nek mi ne drze govore, nek drugom pletu lovore,
    ako umrem mlad, zaustavljen u koraku i snu."

    Jedna velika memorijalna ploca na kuci bi podsecala na ove tragicno nastradale mlade ljude ali bi i bila upozorenje, za sve generacije koje dolaze, da im se to isto ne desi.

    Mozda roditelji, u ocajanju da ce ovaj dogadjaj progutati magla i da ce biti kaznjeni Pera, Mika, Djoka il' elektricar, ne zele da se to desi. I nebi trebalo.
  • .

    25.04.2012 13:10
    Zaboga!!!!
    Molim Vas ako nemate ništa pametnije da kažete - ćutite! Nisam poznavao nikoga od nastradalih ali se slažem da to zlo treba srušiti. Zapaliti.Štagod. Samo da ne stoji i da ne postoji. I da, za to sam da se na tom mestu postavi spomenik, ne samo zbog šestoro mladih života već i svih koji postradaše zbog javašluka, korupcije i nebrige sadašnje i biviših vlasti. A da stoji kao opomena svakoj budućoj vlasti da ne zatvara oči za šaku novaca.

    Neka spomenik bude i postradalima iz Zmaj Jovine i izginulim radnicima na gradilištima, dečaku koga je pijani vozač pokosio na nasipu, svima koji postradaše a nisu TREBALI. Jer vlast koja je trebala da učini sve da spreči da to takvih nesreća ne dodje - nije to uradila.

    I ništa više osim vlasti i slikanja ih ne zanima.
  • ns

    25.04.2012 12:49
    recite gde će biti štand da dođemo da damo potpis!?!?!? milion beskorisnih štandova svuda po gradu ovih dana, dajte da budemo korisni, dajte da se ne brukamo!!!
  • Gogi

    25.04.2012 12:05
    Život ide dalje
    Slažem se u potpunosti sa komentarom ZoranNS.
    Svi smo mi izgubili nekoga u raznim okolnostima,
    ali to,na žalost,neće vratiti one kojih nema. Treba li,ljudi koji su izgubili bebe greškom lekara,da sruše Betaniju? Treba li da se sruši bilo koja ustanova gde je greškom lekara pacijent izgubio život? Slažem se da odgovorni treba da odgovaraju,a mi koji smo osuđeni da živimo sa svojim bolom,ne nalazimo utehu u bilo čemu,već moramo to da prihvatimo i živimo dalje kako god znamo i umemo,noseći zauvek taj teret sa sobom.I niko i ništa, te uspomene koje nosimo,ne može da izbriše iz naših srca!
  • 25.04.2012 11:53
    Humanitarni koncert??? Takvi koncerti se uz svo duzno postovanje organizuju u cilju prikupljanja novca za nekog ko je recimo tesko oboleo pa mu je jedina nada odlazak na lecenje u inostrantsvo. Ili se organizuje za decu koja zive u siromastvu, gladna, zedna, gola i bosa.

    Meni je skroz degutantno da idem na "humanitarni" koncert ljudima koji su pre samo tri nedelje poginuli u jednoj strasnoj nesreci. Da sedim tamo u Pozorstu mladih i da slusam tambirice i pevanje a da mi se u glavi sve to vreme vrti film o stradanju tih mladih ljudi. Bolesno. Verovatno da tako osecaca 99,9999999% Novosadjana pa me prosto cudi ko je osoba koja je samo deset dana od tragedije smogla snage da ode i da kupi ulaznicu. Vise bi trebalo da se pozabavimo tim fenomenom nego fenomenom da su gradjani Novog Sada samo zato sto nisu zeleli da odu na takav koncert odmah zigosani da nemaju osecanja za nesrecu drugih. Da nemaju osecanja za nesrecu drugih do dana danasnjeg ni jedna humanitarna akcija na teritoriji ovog grada organizovana u zadnjih 20 ili 30 godina ne bi imala ni jednog jedinog posetioca. Tako da prisivanje etikete nedostatka osecanja za nesrecu drugih pomalo i vredja.

    Da vam je palo na pamet da u Rodic, Tempo i po novosadskih kaficima postavite kutije u koje bi ljudi ubacivali novac za taj spomenik vec bi sakupili neku sumu nego organizovanjem muzickog koncerta. Ne znam, za mene je to nedostatak sivih celija u mozgu i bas pravo osecanje drasticnog nedostatka empatije da je taj koncert odrzan. Pa u nasem narodu postoje obicaji da se prve godine posto neko od familije premine ne organizuju nikakva vencanja i ako je neko trebalo biti u medjuvremenu ono se pomera za sledcu godinu. Ide se cak dotle da se krsna slava koja pada u tu godinu kada neko od ukucana premine obelezi samo simbolicno u krugu porodice bez onih stalnih i redovnih gostiju.

    Kakvo bre organizovanje koncerta samo dvadeset dana posle pogibije i tragedije. Iako nikog od nastradalih nisam licno poznavao niti mi je ko od njih u rodu osecao bih se glupo da odem na takav koncert bas iz pijeteta prema nastradalima. Cak i u dane zalosti koji su bili odmah posle tragedije izbegavao sam mesta na kojima se pusta muzika ili bih okretao tv kanale ne one gde nema muzike jer me je iskreno pogodilo stradanje tih mladih ljudi a sada me neki nazovi socijolog proziva da nemam saosecanja za nesrecu drugih. Neka se on malo nosi * *** **** ***** ********. Ne secam se da se stradalima u Laundzu pravio "humanitarni" koncert. Po meni je ovakav koncert bolestan.
  • 25.04.2012 11:42
    saucesce ali ?
    Porodici predlazem da uzmu svoga govornika pozeljno advokata jer ovo emotivno lupetanje nigde nevodi , bilo sta je bilo Kontrast je PRIVATNA imovina i nemoze se tek tako oduzeti nekome za pravljenje spomenika
  • živi bili pa videli

    25.04.2012 11:37
    Porušiće oni Kontrast, bez brige, samo što tu ni pod razno neće hteti da zaravnaju parcelu i podignu spomenik, već će neki od njihovih tajkuna građevinskih mafijaša tu podići neku zgradurinu ili poslovni prostor.
  • luigi

    25.04.2012 11:33
    da je javnost postala nezainteresovana, to je na zalost tacno. nije to samo pitanje nedostatka empatije. najstrasnije je sto smo nezainteresovani da stvar do kraja istera i sto nista ne radimo da sprecimo da se takav dogadjaj ponovi. vec desetak dana cak ni mediji ne pominju vanredne kontrole lokala. sve se svelo na privremeno zatvaranje par prcija i sad opet sve po starom. eto koliko cenimo i tudje i svoje zivote.
    i na stranu sto nam je drzava smece, ko nam brani malo gradjanske inicijative?
  • ZoranNS

    25.04.2012 11:30
    Jedini pravi spomenici
    Mada je roditeljska bol velika, treba znati stati, kada bi se posle svake nesreće rušili objekti da se sagradi spomenik, grad bi bio pun spomenika. Nesreće se događaju, život je samo za neke stao, ne može se očekivati da život stane za sve. Jedini pravi spomenici su u srcima ljudi, oni koji su ih voleli ti će ih pamtiti dogod su živi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna